Συσκευασία: Σχεδιασμός & Σήμανση προϊόντων
Ο Hopkins υποστηρίζοντας την άποψη πως η διαφήμιση πρέπει να παράγει συγκεκριμένα αποτελέσματα τονίζει:
“συχνά το ένα τρίτο ως το μισό μιας εκστρατείας βασίζεται στη δύναμη της εικονογράφησης. Χρησιμοποιείτε εικονογράφηση για να προσελκύσετε αυτούς που σας ενδιαφέρουν. Χρησιμοποιείστε την μόνον όταν προσφέρει ένα καλύτερο επιχείρημα πώλησης από ένα κείμενο στον αντίστοιχο χώρο”
Η καλή διαφήμιση είναι η αληθινή διαφήμιση, η καλόγουστη, η ευπρεπής, η πρωτότυπη, η έξυπνη, αυτή που πουλάει περισσότερο!
Η συσκευασία ενός προϊόντος στα πλαίσια της διαφημιστικής του καμπάνιας είναι πρωταρχικής σημασίας ιδιαίτερα για ένα νέο προϊόν στην αγορά. Αποτελεί ένα δυναμικό στοιχείο που συμβάλει στην πώληση του προϊόντος. Στοχεύει αρχικά στην προστασία των εμπορευμάτων κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, του χειρισμού και κατά τη διάρκεια της αποθήκευσης και κατά δεύτερον στη διαφήμιση του προϊόντος και την πώλησή του μέσω της αισθητικής του παρουσίασης.
Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει το design μιας συσκευασίας είναι:
- Να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή
- Να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα προϊόντα
- Να αποσπάσει την προσοχή του δέκτη και να καρφωθεί στο μυαλό του
- Να εμπνέει εμπιστοσύνη
- Να πείθει τον καταναλωτή για την προσφορά του προϊόντος και να τον προκαλεί να το αγοράσει
- Να αντέχει στο χρόνο
Έχοντας υπόψιν μας όλα τα παραπάνω, μπορούμε να αναλάβουμε το σχεδιασμό οποιασδήποτε συσκευασίας όπως σακούλα, χαρτοκιβώτιο, αυτοκόλλητες ετικέτες βάζων και μπουκαλιών, χάρτινες ετικέτες διαφόρων χρήσεων, καρτελάκια ρούχων και αξεσουάρ, κουτιά μεταφοράς – συσκευασίας δώρων – φαγητού, ετικέτες για τρόφιμα , συσκευασίες μαγειρευτών φαγητών κ.α.